Välkommen till vår nya webbshop! Här kan du som privatperson handla våra produkter, tjänster och elavtal. Är du företagare? Kontakta våra företagsrådgivare så hjälper de dig!

Butik

0,00 kr 0 artiklar
Till Kassan

Frågor och svar

Vilka betalsätt kan jag välja mellan?

Du kan välja att betala antingen med kort eller via Swish.

Hur lång leveranstid på produkter jag köper i webbshopen.

Normalt sett är det 2–5 arbetsdagar efter att du fått en bekräftelse att vi behandlat din order. Vid installation sker en överenskommelse mellan installatör och kund.

Jag vill ångra mitt köp, vad har jag för ångerrätt?

Enligt distansavtalslagen har du 14 dagars ångerrätt. Se köpvillkor för mer information kring returer.

Hur går jag tillväga vid reklamation?

Kontakta Skellefteå Kraft för information. Utrustning skickas tillbaka till Skellefteå Kraft på Kanalgatan 71, 931 34 Skellefteå.

Jag har beställt fel produkt, hur går jag tillväga?

Kontakta Skellefteå Kraft för att häva ditt köp. För icke uthämtade paket debiteras 199 kr.

Hur behandlas mina personuppgifter?

Under köpvillkor kan du läsa mer om hur vi behandlar dina personuppgifter.

Vid frågor om behandlingen av personuppgifter kan du alltid vända dig till Skellefteå Krafts dataskyddsombud via mail: dataskyddsombud@skekraft.se eller per telefon 0910-77 25 50.

Hur kommer jag i kontakt med er om jag har fler frågor?

Du kan komma i kontakt med vår kundservice på flera sätt. Klicka på den här länken och välj det alternativ som passar dig bäst.